  • Data: 2005-05-19 09:17:43
    Temat: Re: Data faktury czy termin zap?aty?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Anxy napisał:

    > Mam program do księgowości z Rzeczpospolitej. Wprowadzam raz fakturę
    > ("wprowadzanie dokumentów") i program sam umieszcza ją w KPiR i Ewidencji
    > zakupów VAT, z tą samą datą. Nie widzę możliwości rozbicia faktury na dwa
    > miesiące: KPiR marzec, VAT kwiecień.

    Popatrz w prawy górny róg okna wprowadzania dokumentów. Jeśli wada
    wzroku nie przekracza 10 dioptrii - zobaczysz.

    > Faktury za telefon księguję W KPiR i
    > Ewidencji zakupów VAT w misiącu zapłaty. Czy to źle?

    Jeśli miesiąc zapłaty pokrywa się z miesiącem, w którym przypadał termin
    płatności tow ciągu roku podatkowego jest to OK. Jaja _mogą być_ na
    przełomie lat.

    pzdr

    Tomek

    Randka przez komorke?