  • Data: 2005-05-19 09:55:00
    Temat: Re: Data faktury czy termin zap3aty?
    Od: "Anxy" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie widzę możliwości rozbicia faktury na dwa

    > Popatrz w prawy górny róg okna wprowadzania dokumentów. Jeśli wada wzroku
    > nie przekracza 10 dioptrii - zobaczysz.

    Nie przekracza:) Ale widzę tylko rodzaj rejestru:) Więc mam w marcu
    wprowadzić fakturę do KPiR z opcją "bez rejestru VAT" (nie widzę problemu,
    można) a w kwietniu tę samą fakturę ze stawką netto 0zł (bo w KPiR już
    ujęta) i odpowiednią kwotą VAT??? Jak???

    > Jeśli miesiąc zapłaty pokrywa się z miesiącem, w którym przypadał termin
    > płatności tow ciągu roku podatkowego jest to OK. Jaja _mogą być_ na
    > przełomie lat.

    Jakie?
    A co jeśli faktura jest z marca, termin płatności z kwietnia, a ja zapłacę w
    maju? Jak to księgować?
    Ania