  • Data: 2005-05-19 10:17:33
    Temat: Re: Data faktury czy termin zap3aty?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Anxy napisał:

    > Nie widzę możliwości rozbicia faktury na dwa

    > Nie przekracza:) Ale widzę tylko rodzaj rejestru:) Więc mam w marcu
    > wprowadzić fakturę do KPiR z opcją "bez rejestru VAT" (nie widzę problemu,
    > można) a w kwietniu tę samą fakturę ze stawką netto 0zł (bo w KPiR już
    > ujęta) i odpowiednią kwotą VAT??? Jak???

    Czwarta linia od góry: Data otrzymania dokumentu; miesiąc zaliczenia VAT

    > Jakie?
    > A co jeśli faktura jest z marca, termin płatności z kwietnia, a ja zapłacę w
    > maju? Jak to księgować?

    Do Kpir w marcu z zaznaczeniem VATu na kwiecień.
    Jakbyś miała fakturę z grudnia, dotyczącą grudnia, z terminem płatności
    w styczniu, zapłaciłabyś w lutym to NIE WOLNO Ci zrobić z niej kosztu
    nowego roku, bo ona go po prostu nie dotyczy... A VAT przechodzi na nowy
    rok - niestety.

    pzdr

    Tomek

    Startuj z INTERIA.PL! >>> http://link.interia.pl/f186c