  • Data: 2010-04-08 17:06:48
    Temat: Re: Darowizna w I grupie - czy zglaszac do US ?
    Od: "B.A.N." <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z umową darowizny należy udać się do US darczyńcy. Wydział Komunikacji
    > nie przerejestruje samochodu bez adnotacji US.
    >
    > Pozdrawiam. Agaton

    mylisz sie :) Tak byc moze bylo kiedys - jeszcz pare lat temu Wydzial
    Komunikacji robil jakies problemy :) Ale ja pytam o AKTUALNE przepisy i
    realia :)

    A przerejestruje na 100 % ... bo juz to zrobil :) - czy nalezy zglaszac do
    US w Wydziale Komunikacji nie wiedzieli ale tez nie mieli z tym zadnego
    problemu :)