  • Data: 2013-02-18 22:11:03
    Temat: Re: Darowizna - trochę nietypowe...
    Od: "news.task.gda.pl" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-18 18:45, witek pisze:

    > a co on mial do gadania i w ogole po co z nim rozmawialas
    > mialas zlozyc dokumenty.

    > wyslij im to pocztą poleconym.
    > zobaczysz ze nagle sie okaze, ze przyjmie

    Na tej stronie ( http://www.money.pl/d/firma/umowy/umowa%20darowizny.
    doc
    ) znalazłam umowę darowizny, ale mam pytanie. Jaką datę wpisać w: "umowa
    zawarta dnia" ???

    Datę aktualną, kiedy podpisujemy z mamą dokument, czy datę zawarcia
    umowy ustnej, przed dokonaniem przez mamę przelewu ???

    -

    Mam pomysł. Może napiszę, że: "na podstawie umowy ustnej zawartej dnia
    XX.XX.XXX (czyli przed dokonaniem przelewu) w XXX pomiędzy XXX (...)" i
    reszta taka sama, jak na tej stronie, którą podałam. Tak będzie dobrze?

    Pozdrawiam,
    Ania