  • Data: 2013-02-18 22:38:51
    Temat: Re: Darowizna - trochę nietypowe...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news.task.gda.pl wrote:

    > Jutro pójdę jeszcze raz.

    po co ?

    chyba, ze na poczte?

    > Urzędnik powie: "Nie mogę przyjąć zgłoszenia SD-Z2. Potrzebna jest umowa
    > darowizny, a nie oświadczenie".
    >
    > Co mu odpowiedzieć?

    ze nie jest od decydowania czy dokumenty przyjąc czy nie

    a jak uwaza ze sa zle wypelnione to odpowiedz na pismie, a narazie ma
    przyjac.

    nie ma czegos takiego ze urzednik dokumentow nie przyjmie
    przyjac musi zawsze chocby byly puste.

    > Na co się powołać?

    zpytaj sie go czy jak listonosz przynosci poczte to tez odmawia przyjecia

    > Z kim jeszcze rozmawiać?

    z jego szefem

    a najlepiej w ogole tam nie isc.

    po jak cholere sie podkladasz jak nie musisz.

    od tego jest poczta.

    > Wolę złożyć osobiście, bo będę miała od razu potwierdzenie że wszystko
    > poprawnie wypełniłam i nie będę musiała się martwić, czy list dotarł.

    nie interesuje cie czy dotarl tylko czy wysłałeś.
    jak cie interesuje czy dotarl to jest potwierdzenie odbioru.

    jak tam pojdziesz osobiscie to na nastepne pytania jak sie uratowac od
    podatku bo wychlapałaś przed urzednikiem za duzo nie odpowiadam.

    > PS. To już ostatnie chwile za zgłoszenie tej darowizny. Bardzo proszę o
    > pomoc.

    dostalas wszystko co potrzeba, ale uparacie robisz wszystko odwrotnie
    niz ci radza. prawie jak moja tesciowa.