  • Data: 2013-02-19 01:31:05
    Temat: Re: Darowizna - trochę nietypowe...
    Od: "news.task.gda.pl" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję. Wyślę jednak ten list polecony :-)

    Jeśli wyślę to zgłoszenie listem poleconym i wpłynie ono do nich PO
    terminie, który miałam na złożenie tego oświadczenia, to nie będę miała
    żadnych kłopotów?

    A jeśli się pomylę przy wypełnianiu zgłoszenia SD-Z2, albo Urzędowi nie
    będzie odpowiadał dokument z banku i wyjdzie to PO upływie terminu,
    który miała na złożenie tego oświadczenie, to... co wtedy? Nie będę
    musiała płacić podatku, jeśli dostarczę im inny dokument albo poprawię
    pomyłkę, którą zrobiłam podczas wypełniania tego zgłoszenia?

    Pozdrawiam,
    Ania