  • Data: 2013-02-19 20:52:13
    Temat: Re: Darowizna - trochę nietypowe...
    Od: "news.task.gda.pl" <a...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Co mogę powiedzieć? Zrobiło mi się po prostu przykro po przeczytaniu
    Twojego komentarza. Widzę, że nie masz zrozumienia dla kogoś, kto
    pierwszy raz wypełnia taki formularz.

    Zachęcona przez Witka i Gotfryda postanowiłam wysłać dokument, ale żeby
    to zrobić, muszę mieć pewność, że jest ona prawidłowo wypełniony.

    Brakuje mi odpowiedzi na 2 ostatnie pytania dotyczące tego formularza
    (patrz: mój dzisiejszy post z godziny 18:11). Może jakaś dobra dusza na
    nie odpowie...

    Ania