  • Data: 2013-02-20 01:15:03
    Temat: Re: Darowizna - trochę nietypowe...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 19 Feb 2013, news.task.gda.pl wrote:

    > Musicie przyznać,

    Nie musimy.
    Musimy umrzeć.
    Niektórzy jeszcze usiłują przekonywać, że musimy również płacić
    podatki, ale to można poddawać w wątpliwość :>

    > że jest ona trochę nietypowa

    Nic a nic.

    > (umowa ustna,

    Przecież WIESZ, że ona NIE JEST wiążąca, więc poza zagwarantowaniem
    późniejszego "uznania" czynności za darowiznę jest "nieważna aż do
    wykonania".

    > potem wpłata mamy,

    Tak uczciwie.
    Chcesz kogoś przekonać, że myślisz iż czyjaś *wpłata* stanowi
    *nabycie*? I mamy w to uwierzyć, że bierzesz tę wersję pod
    uwagę?

    > potem zaksięgowanie na moim koncie,

    Mhm.

    > a po kilku miesiącach oświadczenie mojej mamy,

    I *dopiero wtedy* te pieniądze "nabyłaś"?
    Komplet pytań jak wyzej :|

    > CO DAJE 4 RÓŻNE DATY,

    Czego, NABYCIA?

    > Nie chcę wpaść przez Urzędnikiem

    Na razie wpadłaś w panikę.
    Objaw 11 (wikipedia) - "obawa przed utratš kontroli nad sobš" ;)
    (skoro zaczynasz powątpiewać czy WPŁATA stanowi NABYCIE)

    pzdr, Gotfryd