    From: Dominik & Co <d...@c...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Darowizna od rodziców, zakup mieszkania
    Date: Mon, 16 May 2011 09:03:54 +0200

    W dniu 14-05-2011 16:00, Gotfryd Smolik news rzecze:

    > Wydaje mi się, że dopuszczenie takiego stanu byłoby naturalne.
    > Co z brzmieniem ww. przepisu?

    Nie wiem. Osobiście sprzedawałem nieruchomość (nie "wujek siostry
    kuzynki szwagra słyszał, że kolega z pracy"), kupiło małżeństwo
    właśnie tak- częściowo jako majątek osobisty żony, częściowo jako
    współwłasność małżeńska (a co ciekawe, dodatkowo jako ułamkową
    własność osoby trzeciej, która "dorzuciła się" do kupna).
    Notariusz nie wyraził cienia zdziwienia, więc (może zbyt pochopnie)
    wywnioskowałem, że "tak się robi".

    Pozdrowienia,

    --
    Dominik (& kąpany)