  • Data: 2013-09-27 11:19:37
    Temat: Re: Darowizna na operacje...
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Cały problem w tym, że z prawengo punktu widzenia nie ma różnicy
    > między jednym i drugim - sankcje za niezapłacenie "sprawiedliwego"
    > i "niesprawiedliwego" podatku są takie same.

    Wiem... I są to przestępstwa należące do najciężej taryfikowanych :)
    Jednak prócz litery prawa (której jesteś skutecznym szermierzem) jest
    też i jego duch.
    I chwała sędziom takim jak ten, który odwalił Art. 78.4 PoRD.

    A moje stanowisko (na tej grupie) jest takie, że ta banda musi mieć
    świadomość zagrożenia "gniewem ludu" wyrażającym się płonącymi
    komitetami czy przystrojonymi latarniami, bo inaczej nie wyhamuje.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.