  • Data: 2013-09-24 19:30:26
    Temat: Re: Darowizna na operacje...
    Od: "tibam" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jeszcze raz bo mam kilka pytań:

    dobrze to zrozumiałem:
    wziałem od ciotki X pożyczke w 2011 czyli pożyczka na mnie odpada - zresztą
    i tak nie mam z czego spłacać
    czy od tej ciotki X mogę przyjąć jeszcze darowizne? (2grupa 7k zł)
    moja żona też może od niej przyjąć (3 grupa 5k zł) ?

    czy jak inna ciotka Y ( z wujkiem) też beda chcieć dać mogę to również
    przyjąć w kwocie zwolnionej?
    Jest to siostra mojej babci - nie umie znależć która to grupa dla mnie czy
    dla żony - czy to w ogole jest liczone jak rodzina?

    Myślę też na tym obejściem - ciotka -> bratu z żoną /moi rodzice -> ja, żona
    Tylko to by musiało być np w pewnych odstępach czasu - ciotka daje we
    wrześniu - u ojca leży na koncie ze 2 miesiące i potem on mi np w grudniu,,,

    Wole wszystkiego wypytać zanim coś bede załatwiał

    Jak sie powtarzam to sorki ale chce wszystko zrozumieć niż potem mieć
    nieprzyjemności...

    tibam