  • Data: 2013-09-24 21:09:43
    Temat: Re: Darowizna na operacje...
    Od: "tibam" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >A w ogole to kombinujesz strasznie dla kilkuset zlotych

    kombinuje, kombinuje bo obecnie tylko kilkaset zł zostaje mi na życie wiec
    każdy grosz sie liczy

    mój techniczny umysł nie ogarnia weksli - choć z ciekawości nad tym jeszcze
    posiedze:-)

    załóżmy taki wariant (darowizny):
    ciotka X daje mi 7, żonie 5kzł

    druga ciotka Y mi 5, żonie 5
    jej mąż mi 5, żonie 5

    jak to rozpisać w umowach darowizn

    jedna umowa podpisana z ciotką X w której mową że daje mi 7, zonie 5
    druga umowa podpisana z ciotką Y w której mową że daje mi 5, zonie 5
    trzecia z wujkiem Y w której mową że daje mi 5, zonie 5

    Wypełnia stosowny druk i zanoszę do US

    wszystko?