  • Data: 2013-09-23 22:35:37
    Temat: Re: Darowizna na operacje...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 23 Sep 2013, Dezeusz wrote:

    > Nie rozumiem przedpiśców z tymi kombinacjami i limitami.

    Ale tam nie ma co rozumieć.

    > To proste.

    No właśnie.

    > Ciotka daruje ojcu całą kwotę. Ojciec Tobie. Płacisz za operację.

    US podnosi zarzut czynności pozornej i wygrywa we wszystkich
    instancjach.
    Zapomniałeś, że w polskim KC jest sobie art.65, w szczególności
    art.65.2 O kwalifikacji czynności prawnej *nie* przesądza strona
    formalna, czyli jak to się mawia, "tytuł na kartce".
    Przeczytaj posty "witka", ale uważniej.

    > Zdrowia życzę 8)

    Ja też, ale to dodatkowo wymaga aby nikt w US nie przyuważył, że
    ta sama osoba darowiznę dostała i zrobiła :)

    pzdr, Gotfryd