  • Data: 2006-09-19 08:02:23
    Temat: Re: Darmowe ogłoszenia a US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Sep 2006, Paweł wrote:

    > Witam,
    > czy ogłoszenia darmowe firm np. w gazetach, portalach, mogš być traktowane
    > przez US jako korzyœć materialna?

    wKF: wartość niematerialna to też wartość - w końcu w przypadku
    np. licencji nie płaci się za "rzecz" a się płaci.
    Zaś podatek o który może chodzić jest od "nieodpłatnych świadczeń",
    nie od "korzyści materialnych"!

    > sposób może to zinterpretować US i nałożyć na firmę jakiœ ustawowy haracz?

    IMO - "mało danych". Ale wykluczyć chyba się nie da :]
    Na mój gust jest istotne czy owa darmowa forma jest dostępna "dla
    każdego" - jeœli tak, to jej wartoœć rynkowa wynosi zero i trudno
    się przyczepić.

    pzdr, Gotfryd