  • Data: 2005-05-21 00:37:55
    Temat: Re: DG, zwolnienie podmiotowe - troche wątpliwości
    Od: maHo <m...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > On Fri, 20 May 2005, maHo wrote:
    > [...]
    >
    > [...]
    >

    > ...przecież to jest FAQ... (nie *w* FAQ, bo FAQ nie ma :) to
    > *JEST* FAQ).

    Googlałem p.s.p.p ale jakoś niezupełnie byłem pewien tego.

    > +++ Ustawa +++
    > Art. 113. 1. Zwalnia się od podatku podatników [...]
    > 13. Zwolnień, o których mowa w ust. 1 i 9, nie stosuje się do [...]
    > oraz podatników:
    > 2) świadczących usługi prawnicze oraz usługi
    > w zakresie doradztwa, a także usługi jubilerskie;
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ----
    >
    > IMO każdy świstek opisany "konsultacje" oznacza że powinien on
    > (świstek) mieć pokrycie w fakturze VAT...

    Wobec tego jeżeli usunę z zakresu działalności 72.10.Z (który jest
    troche "na zapas") to nie powinienem mieć problemów ze zwolnieniem
    podmiotowym?.

    > IM*H*O telekomunikacji. Niedawno sobie "odświeżałem" - sprawdź
    > kilka(naście) ostatnich dni, dałem linki do cytatów.

    Znalazłem tylko "FV za internet tresc", gdzie jest mowa o ISP, nie o
    hostingu.
    Ale też przeczytałem jeszcze raz PKD i znalazłem w 72.30.Z
    (Przetwarzanie danych) WebHosting wymieniony "z imienia i nazwiska",
    więc ten temat czuję że jest (chyba) wyjaśniony.

    A może ktoś by mógł udzielić jakichś wskazówek dot pytań (3) i (4) z
    początku wątku?.

    pozdrav

    maHo