  • Data: 2002-12-13 02:17:20
    Temat: Re: DG w mieszkaniu
    Od: Gotfryd Smolik <"G.S. Newsy"@stanpol.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 11 Dec 2002, roo wrote:

    >+ Mam pytanko: Moja DG zarejestrowana jest w mieszkaniu rodzicow. Z postow na
    >+ archiwum dowiedzialem sie (O ZGROZOOOO), ze US moze moim rodzicom dodac
    >+ dochodu a mi kosztu - jako wynajecie lokalu.

    Optymista.
    Ty to masz przychód z tytułu bezpłatnego korzystania :] !

    A na poważnie - jest jeszcze coś takiego jak "użyczenie", to raz.
    IMHO zadanie pytania z "użyczeniem" (ta grupa i *.prawo) nie
    zawadzi, jak bardzo chcesz to umowę tez da się zawrzeć, AFAIK.
    A "rejestracja" to w twoim wykonaniu:
    - siedziba, czyli np. miejsce przechowywania ksiąg i tabliczki
    z nazwą DG
    czy
    - miejsce wykonywania DG ?

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (który tłumaczył ostatnio kontrahentowi że jak KONIECZNIE chce
    mieć w umowie "miejsce prowadzenia DG" zamiast "siedziby" to
    będzie miał. "Teren kraju i poza granicami", zgodnie z EDG :>)