  • Data: 2002-12-13 12:10:07
    Temat: Re: DG w mieszkaniu
    Od: "Krzysztof Gawłowski" <k...@p...bsb.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ja mialem ten sam problem

    Do US jest potrzebny tytul prawny do lokalu. Samo zameldowanie jest juz
    tytulem prawnym.
    W tym wypadku wystarczy w zupelnosci oswiadczenie ze jestes zameldowany.

    Minusem tego jest niestety to ze nie mozesz wliczac kosztów (czynszu).

    Nie wiem jak to wyglada z mieszkaniem wlasnosciowym bo moi rodzice maja
    mieszkanie spoldzielcze.

    pozdrawiam

    KG