  • Data: 2006-02-13 22:14:31
    Temat: Re: DG na jedna, dwie faktury i koniec.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 13 Feb 2006, Czynnik wrote:

    > No widocznie pracownicy US maja inne zdanie. Bylem w US i powiedzieli ze mam
    > sie zglosci w ciagu 7 dni od wystawienia pierwszego rachunku.

    Przejrzyj w archiwach komentarze do "w US powiedzieli"...
    Zauważ że napisałem iż z p. widzenia US pewnie są rzeczywiście
    skłonni machnąć ręką. Co nie przeszkadza że podanie różnych
    dat do US i ZUS IMO jest proszeniem się o kłopoty.
    Zaś co stanowią PRZEPISY to jest w tych przepisach :)

    > Nie tak az tyle bo to bedzie okolo 800zl. A druga sprawa ze w ZUS tez mialem
    > sie zgloscic w po US w ciagu 7 dni od wystawienia pierwszego rachunku.

    "każdy odpowiada za siebie", jak to mawiają.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)