    From: mj <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG (mąż) i samochód żony (koszty)
    Date: Wed, 04 Jan 2006 13:33:16 +0100

    cef napisał(a):

    > Weź pod uwagę, że zbyt dużo jest okoliczności,
    > które wyraźnie wskazują, że to nie jest działalność,
    > tylko normalne zatrudnienie.
    > Wykonywanie usług w siedzibie pracodawcy,
    > pod jego nadzorem, w określonych godzinach i co tam jeszcze potzreba, żeby
    > ustalić stosunek pracy.
    > A jak już się ustali, to najczęściej problemy/koszty
    > z tym związane
    > pracodawcy najłatwiej przerzucić na...

    w tym tylko sęk, że jest to szansa dla mnie na dodatkowe kilkaset zł/m-c
    w moim budżecie, co jest bardzo bardzo dużą nadzieją że mi się budżet
    zacznie wreszcie zapinać :)

    czy są przepisy zakazujące mi takiej właśnie formy świadczenia usług
    byłemu pracodawcy ? wliczania w koszty wydatków dotyczących eksploatacji
    samochodu, którym dojeżdżam do pracy ?

    Mój niski (na dzień dzisiejszy) poziom znajomości przepisów powoduje, że
    nie czuję się jak ktoś kto popełnia jakiś przekręt - jedynie świadomie
    wybieram inną formę rozliczeń z moim pracodawcą, jeśli się mylę - proszę
    mnie wyprowadzić z błędu.

    Rozumiem, że przepisy były po to aby uchronić pracowników przed
    zmuszeniem ich na przechodzenia na własną DG, ale jeśli ja chcę sam to
    zrobić - to mam być uszczęśliwiany na siłę ?

    pozdr
    mj