  • Data: 2003-02-01 10:30:58
    Temat: Re: DG i zatrudnienie pracownika
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jacek napisał:

    >Co Ty kurczę rewolucję chcesz robić? Pracownik-przez internet i na etat?
    >:-))) A biurko gdzie będzie stało-na którym hoście lub serwerze? I nie
    >próbuj mi jeszcze wciskać kitu że będzie miał łączę bezprzewodowe.Masz
    >przerąbane.A siusiu gdzie będzie robił-na routerze?Wyprzedzasz czasy
    >jakieś naście lat.Masz pracownika to musisz mieć tak jak pisał berdycz (i
    >tak zdawkowo dał przykład) i nie wymieniał wszystkiego.
    >Tłumaczenie że pracownika nie ma,bo ...........................nie
    >zwalnia Cię z konieczności posiadania.A jak przyjdzie do firmy-to co?I
> [...]

    Coś chyba przesadzacie! W kilku firmach pracowałem, z wieloma miałem do
    czynienia i żadna nie miała tego wszystkiego, co mówicie.
    Prysznic? Całkiem Wam odbija? Pokażcie mi choć jeden biurowiec, gdzie
    tak jest. No może jeden się znajdzie....

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/