  • Data: 2003-01-30 21:23:58
    Temat: Re: DG i zatrudnienie pracownika
    Od: "Jacek" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    berdycz <p...@b...pl> wrote:
    > A ja się czymś pocieszam. Co mi zostało???

    No fakt,marzenia nie kosztują.

    > Po wejściu do unii mam nadzieję łatwiej znaleźć kraj na rejestrację
    > swojej działki i ominąć polskich namiestników:-(

    A próbowałes już to robić? Przecież nie ma problemów z przeniesieniem
    swojej DG do innych krajów.Jedyny problem to biurokracja,jeszcze większa
    niż u nas.Zobacz ilu obcych u nas prowadzi DG.Odważni byli i uparci.

    > Ale to byś musiał wielu sąsiadów wysłać "na drzewo", albo zatłuc:-(

    Kurczę ,drzew zbraknąć może.Najgorzej to byłoby z tym pierwszym,a potem
    jak opracowałoby się technologię......Ach rozmarzyłem się :-)))

    > Lokalni urzędnicy nie przyjechali "w teczce".

    Ino w walizce. To i tak są ludzie z klucza partyjnego.

    > To "coś" mieszka obok i jest bezsilne by zmienić stosunek do
    otoczenia.
    > Cieszą się, ze maja jakąkolwiek pracę, mimo, ze nikt ich nie lubi.

    Zmieni się układ,zmienią i ich-wcale nie na lepszych.

    > Nawet w dalekiej rodzinie mam kierowniczkę z US :-(
    > Przy spotkaniach rodzinnych mam ochotę zatłuc - tak odmienne mamy
    > spojrzenie na działalność gospodarczą.:-(

    No wiesz ,na spotkaniach rodzinnych,a fe.Nie mógłbyś już po zakończeniu
    :-)))

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet