  • Data: 2004-01-06 22:16:58
    Temat: Re: DG+etat a kwota wolna od podatku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Jan 2004, Julius wrote:

    >+
    >+ Jakiś czas temu zgłosiłem się z podobną sprawą. Odpowiedziano mi, że kwotę
    >+ wolną z DG musisz odliczać, a co za tym idzie musisz poinformować
    >+ pracodawcę, aby nie robił tego po raz drugi (patrz wątek z 9 listopada -
    >+ zakaz konkurencji).

    Znaczy: nie należy upoważnić pracodawcy do potrącania zaliczki.
    Może wyjść w praktyce na to samo :) ("a dlaczego ??") ale kolejność
    jest inna: formalnie to rok w rok pracodawca musi dostawać od pracownika
    informację że pracownik CHCE aby mu odliczano !
    [...a koncept z 19% dobry, IMHO :), przynajmniej dopóki komuś
    ulgi niepotrzebne...]

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)