  • Data: 2004-01-06 20:58:50
    Temat: Re: DG+etat a kwota wolna od podatku
    Od: "Julius" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakiś czas temu zgłosiłem się z podobną sprawą. Odpowiedziano mi, że kwotę
    wolną z DG musisz odliczać, a co za tym idzie musisz poinformować
    pracodawcę, aby nie robił tego po raz drugi (patrz wątek z 9 listopada -
    zakaz konkurencji).

    Ja sobie tak wymyśliłem (jestem w takiej samej sytuacji), że wybiorę podatek
    liniowy w 2004 na DG. W podatku liniowym nie ma kwoty wolnej, a dochody z
    etatu są opodatkowane po staremu, czyli pracodawca nadal odlicza kwotę
    wolną. Według mnie wówczas nie trzeba o niczym informawać. Ja tak mam zamiar
    zrobić.

    Pozdrawiam
    Grzegorz