  • Data: 2002-12-19 01:04:09
    Temat: Re: DG a koniec roku..
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2014-1040256223@h126-ursus126.spray.net.pl...
> [...]

    tylko za listopad

    listopadzie?

    jak ci wyjdzie do płacenia za listopad to tak

    to juz rozliczasz w picie rocznym

    tak

    > Korzystajac z okazji, chcialem spytac, co jeszcze sie robi
    > w malej 1-os DG (+vat) w zwiazku z koncem roku?
    >
    > - jakis remanent... czego? (prowadze czyste uslugi, bez handlu),

    było na grupie że jak jest zero to wpisac w szarym polu w kpir że jest zero
    (chyba z datą na koniec roku "końcowy" (31.12.2002) i z datą (01.01.2003)
    "początkowy"

    > - oswiadczenie podatnika do US na poczatku stycznia (to wiem),

    do 20.01.2003 r

    > - czy na nowy rok muszę założyć nowe księgi, czy moge kontynuuowac?

    założyć a w starej podsumowac miesiącami chyba ze robiłeś to po każdym

    > - cos jeszcze, o czym poczatkujacy moze nie wiedziec? ;-)

    hmm ... przyglądać się fakturom które podpisujesz bo będziesz miał problemy
    jak ja w tym wątku ;))

    Sark