  • Data: 2002-12-19 09:22:30
    Temat: Re: DG a koniec roku..
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:22756-1040288752@h126-ursus126.spray.net.pl...
    > zero
    >

    > Ale to "zero" to czego ma dotyczyc? Zero czego?

    Oops, przyjąłem że jako świadczący usługi niematerialne nie masz żadnych
    towarów handlowych itp itd no i wtedy na podstawie wcześnejszych
    przekonywań Gotfryda oraz jego odpowiedzi w tym wątku
    anpol.com.pl
    wychodzi że "zerowy" trzeba wpisać

    a tu kontr opinia aby namieszać :)

    > Czy to ma sens, jesli mam 1-2 faktury w miesiacu?

    Hmm ... no w sumie masz rację, ja tak nigdy nie praktykowałem .... może
    rzeczywiście w takim przypadku poświęcic jedna stronę i zatytułowac ją tak
    jak pierwsza firmową z opisem że jest na rok 2003 i dac nową numerację.
    Logicznie rozumując nic nie stoi na przeszkodzie aby książki z kilku lat
    były spięte w jednej oprawie :)

    Sark