    From: "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: DG a ZUS
    Date: Mon, 27 May 2002 00:17:45 +0200

    Użytkownik l/e/h <l...@...pl.invalid> w wiadomooci do grup
    dyskusyjnych napisał:l...@4...com..
    .
    > "violeczka" <v...@p...onet.pl> skribis:

    > co to jest UM ? Urzad miasta ? I o jakie zaswiadczenie chodzi ?

    Urzad Miasta. Zaswiadczenie o wpisie do ewidencji dzialalnosci gospodarczej.
    Jest tam pozycja "Data rozpoczecia dzialalnosci"
    Byla juz rozmowa od kiedy placic ZUS. Jedni twierdza, ze od momentu
    faktycznego rozpoczecia, czyli pierwszych czynnosci, np. zakupu na fakture.
    Ale mi ZUS naliczyl skladke od Daty z wpisu. Nie mówilem ze np. rozpoczalem
    pózniej bo tak nie bylo.
    Moim zdaniem konieczna jest wizyta we wlasciwym ZUSie. Róznie ZUSy
    postepuja.

    WS