  • Data: 2003-02-21 09:37:13
    Temat: Re: Czy wysyłać PIT 5 za styczeń jak nie ma podatk u?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Feb 2003, Sark wrote:
    [...]
    >+ > Miałeś zero *podatku wykazanego* (oczywiście nakrzyczeć, zielonych
    >+ > nasłać !) czy zero podatku *do zapłacenia* o czym się rozpisujemy ??
    >+
    >+ Pierwsza deklaracja w roku, zanosiłem w lutym za styczeń, jakiś mały
    >+ przychód w styczniu tak że *do zapłacenia* wyszło zero.

    Jasne.
    Pomijając kwestię różnej interpretacji w różnych urzędach, nie
    odniosłeś się do pytania: czy był podatek *wykazany* (przed
    odliczeniem zdrowotnego), czy dochód był tak mały że *nie było
    podatku* ! Bo jeśli nie było podatku - nie ma pytań.
    Jeśli podatek *już jest*, ale "do zapłaty" - *jeszcze nie ma*
    to właśnie pojawia się wątpliwość.
    To jest małe okienko :) (między pojawieniem się podatku a pojawieniem
    się podatku do zapłacenia), w które jednak da się wstrzelić.

    pzdr, Gotfryd