  • Data: 2003-02-19 19:13:00
    Temat: Czy wysyłać PIT 5 za styczeń jak nie ma podatku?
    Od: "Mariusz" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak w tytule, wiem że zaraz napiszecie że nie wysyłać i wysłać dopiero
    jak będzie podatek do zapłacenia, ale co w przypadku jak przez cały rok będę
    miał stratę? Mam nie wysyłać żadnego PITa 5?
    Słyszałem też, że niektóre US, chcą tzw. PITy zerowe, bo jak ich system
    komputerowy nie połknie co miesiąc papierka to jest żle?
    Poradzcie co zrobić, wysłać czy nie ???

    Mariusz