  • Data: 2003-02-20 10:42:39
    Temat: Re: Czy wysyłać PIT 5 za styczeń jak nie ma podatku?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mariusz" <M...@p...onet.pl> wrote in message
    news:b30kvr$2m8$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jak w tytule, wiem że zaraz napiszecie że nie wysyłać i wysłać dopiero
    > jak będzie podatek do zapłacenia, ale co w przypadku jak przez cały rok
    będę
    > miał stratę? Mam nie wysyłać żadnego PITa 5?
    > Słyszałem też, że niektóre US, chcą tzw. PITy zerowe, bo jak ich system
    > komputerowy nie połknie co miesiąc papierka to jest żle?
    > Poradzcie co zrobić, wysłać czy nie ???

    Jak nie chcesz robic przykrosci milajPani w US to po prostu zapytaj tam.

    Ololnie sa w Polsce stosowane 2 interpretacje. Poczatek jest podobny:

    Podatnik nie sklada pitow dokad nie zlozyl pierwszego
    a pierwszy sklada gdy
    1-interpretacaja - "podatek od podstawy >0"
    2- interpretacja - "nalezna zaliczka >0"

    Powodzenia

    Boguslaw