  • Data: 2005-03-15 21:32:44
    Temat: Re: Czy warto juz na poczatku wejsc w VAT?
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olek" <f...@a...com> napisał w wiadomości
    news:d17ic6$e68$1@achot.icm.edu.pl
    > Pytanie laika:
    >
    > Czy firma, ktora moze wystawiac FV, jest dla swoich potencjalnych
    > partnerow biznesowych lepszym partnerem niz firma, ktora w VAT-cie
    > nie jest?
    > Dzialalnosc, ktora planuje otworzyc, sprowadza sie do pisania
    > oprogramowania. Komputer juz mam, wiec zakupow praktycznie nie
    > bedzie. Tak wiec odliczeniami sie raczej nie przejmuje. Bez VAT-u
    > program bylby tanszy dla odbiorcow koncowych. Ale bede tez chcial
    > podpisac umowy z dystrybutorami, ktorych pewnie cieszylyby faktury.

> [...]

    Chyba tak, bo Twoimi klientami bedą firmy, które "nie czują" vatu. Unikanie
    vat ma sens tylko jeżeli sprzedajesz głównie dla osób fizycznych.
    Sprzedając firmom sprzedajesz im w cenie netto, a zakupy też robisz w cenie
    netto, wiec jest taniej. I bardziej profesjonalnie wygląda. ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/
    zatrudnię hakera do grządek