  • Data: 2004-06-04 21:00:27
    Temat: Re: Czy przy likwidacji firmy podatek naliczony przepada?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 Jun 2004, Darek W. wrote:
    [...]
    >+ > ...prawdę mówiąc... co za różnica ?
    >+
    >+ Wytłumacz to urzędnikom ministerialnym i innym p.osłom ;-)

    A nie, w tym zakresie masz rację :)

    Ja odniosłem się tylko do przypadku kiedy "przepisowo" zostanie
    zastosowana "taka marża jak dla zwyczajnych odbiorców" - z punktu
    widzenia właściciela nie jest istotne w której firmie będzie miał
    zysk. Chyba że w jednej ma stratę albo jedna jest DG OF a druga
    spółką a jemu ZALEŻY na natychmiastowych pieniądzach do kieszeni.

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)