  • Data: 2004-02-13 16:25:16
    Temat: Re: Czy pozyczka udzialowcow...?
    Od: "Barbara" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jakiej pomocy oczekujesz ?
    > Bo z mojej strony to tylko komentarz :), zastrzegam że pomocy
    > w płaceniu podatku nie obiecuję ;) !
    >
    > --
    > pozdrowienia, Gotfryd

    Komentarz ! to jest to o co mi chodzilo ,oczywiscie!
    A serio ,skoro grupowicze potwierdzaja ,ze nawet nieoprocentowana pozyczka
    musi byc oprocentowana to musze z tego wybrnac bo taki balast mi wisi.Czy
    musze obliczyc odsetki od dnia udzielenia pozyczki i je wyplacic?Czy moga
    one byc nizsze niz bankowe w owym czasie? Tu mam problem ,musze to zrobic
    zanim bedzie "musial"to zrobic US.Narazie nie ma szansy aby ta pozyczke
    zwrocic.pozdrawiam