    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy potrzebna mi kasa fisklana???
    Date: Fri, 29 Aug 2003 21:42:43 +0200

    On Fri, 29 Aug 2003, The_EaGle wrote:
    [...]
    >+ > Wrrr.... ;) Znasz taki cytat: "mało danych" ?
    >+
    >+ Spokojnie :) znam te linki już je przestudiowałem.

    Nie o to poszło :)
    Pisząc "za mało danych" miałem na myśli że nie podałeś
    na podstawie *czego* chcesz zwolnienia z kasy. To
    że przekroczysz limit zeznałeś, więc pytaniem było
    czy np. przyjmujesz płatności "bankowo" czy masz
    jeszcze jakiś inny pomysł.
    [...]
    >+ > rozpatrz jak ci się podoba (i czy pasowałby do twojej sytuacji)
    >+ > przyjmowanie wpłat przelewami bankowymi.
    >+
    >+ Zdadza sie ale w moim przypadku jest tak ze:
    >+
    >+ Abonament uiszcza klient przez przelew miedzybankowy a za instalacje
    >+ placi na podstawie faktury VAT nam do reki. Faktura jest imienna ale
    >+ rejestracji jako takiej nie ma.

    Hm... A jest przeszkoda żebyś również "za uruchomienie" brał
    opłatę przelewem ? Pozycja 49 w załączniku 1. niżej wym.
    rozporządzenia...

    >+ Pytam o to bo moja ksiegowa z biura rachunkowego powiedziala
    >+ ze kasa mi
    >+ bedzie potrzebna a wg mnie nie jest mi przy takich uslugach potrzebna.
    >+
    >+ Czy myle sie ja czy mam zmienic biuro rachunkowe?

    Weź:
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/Wszystkie/WDU20022
    341971

    ...i pokaż palcem na podstawie którego punktu chcesz
    mieć zwolnienie :) Patrzę, patrzę - i nijak do "usług
    telekomunikacyjnych" (ani innych) cię zaklasyfikować nie mogę :)
    Tam jeszcze jest link do "zmiany rozporządzenia", ale raczej
    nie dotyczy omawianego przypadku (przeczytać nie zaszkodzi :))

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)