  • Data: 2004-12-21 20:49:32
    Temat: Re: Czy mozna w koszta...?
    Od: "MooSHEL" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...i tu jest problem. Jak zostanie przypadkiem (wiesz, zbrodni
    > doskonałych nie ma... :)) udowodnione że "spreparowałeś" to będzie
    > problem :] (5 lat ?)

    5 lat się należy zawsze, niezależnie od tego, czy spreparujesz dowód
    ZEWNĘTRZNY, czy fałszywy dowód WEWNĘTRZNY. A więc tak na prawdę ograniczanie
    możliwości stosowania DW nie ma moim zdaniem logicznego sensu.

    > jaki jeszcze DK (niepodpisany!) masz na myśli ??

    Myślałem akurat o najczęściej spotykanych dowodach zewnętrznych, czyli
    fakturach.

    3maj się,
    MooSHEL