  • Data: 2011-07-11 05:32:18
    Temat: Re: Czy można samego siebie formalnie zatrudnic?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-11 00:29, Borys Pogoreło pisze:
    > Ciekawe co by było, gdyby te dwa "ulgowe" lata zamienili na dwa
    > "proporcjonalne" lata. Pewnie płacz typu "Zacząłem w końcu lepiej zarabiać,
    > a okradają mnie z pieniędzy!"

    Jakby nie kombinować, to obydwa rozwiązania są złe. Bo co to znaczy, że
    "po tym czasie powinno już się na tyle rozkręcić biznes, by ZUS nie był
    jakimś strasznym obciążeniem"??? Jest jakiś obowiązek zarabiania dużo?
    Zawsze w takich sytuacjach podaję przykład mojej znajomej, która robiła
    ręcznie wykonywane pocztówki. Przestała, bo - jak stwierdziła -
    pracowała tylko na państwo.

    Argument (o konieczności zarabiania dużo przy DG) może jeszcze jakoś by
    się bronił, gdyby była zasada, że jak zarabiasz mało, to nie musisz
    rejestrować DG. Ale nie, wystarczy jedna transakcja na 10zł, ba - nie
    trzeba nawet żadnej transakcji - aby państwo uznało, że jemu ten
    "tysiączek" jednak się należy.

    --
    Liwiusz