  • Data: 2011-07-10 22:29:11
    Temat: Re: Czy można samego siebie formalnie zatrudnic?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Jul 2011 22:12:12 +0200, Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > Ulgowy ma pewne powazne wady - np. nie daje suprawnień do zasiłku.

    To prawda, podobnie utrudnia przejście na własną działalność z etatu,
    gdzie robi się to samo i ma już jakieś doświadczenie (co jednak nie dziwi,
    bo to by była niezła furtka). Ale mimo wszystko jest to spore ułatwienie i
    po tym czasie powinno już się na tyle rozkręcić biznes, by ZUS nie był
    jakimś strasznym obciążeniem.

    Ciekawe co by było, gdyby te dwa "ulgowe" lata zamienili na dwa
    "proporcjonalne" lata. Pewnie płacz typu "Zacząłem w końcu lepiej zarabiać,
    a okradają mnie z pieniędzy!" ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl