  • Data: 2002-03-09 16:29:16
    Temat: Re: Czy można odliczyć studia podyplomowe?
    Od: "Magdip" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Luk" <b...@p...wp.pl> wrote in message
    news:a6a3iv$1id$1@news.tpi.pl...
    > Jak w temacie.
    > Czy jest to pobieranie nauki w szkole wyższej? Bo wg mnie: tak. Jaka jest
    > wasza opinia?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Lukasz Bittner

    ulgi są dwie i jest problem, czy studia podyplomowe to odpłatne
    dokształcanie w szkołach wyższych, czy dokształcanie podatnika.
    IMHO jest tak, że de facto studia podyplomowe to worek, w których siedzą dwa
    rodzaje studiów:

    - STUDIUM PODYPLOMOWE, kończące się dyplomem ukończenia bla, bla - tu ulga
    na dokształcanie

    - STUDIA PODYPLOMOWE, które kończą się otrzymaniem dyplomu magistra (już
    drugiego, bo przecież warunkiem przyjęcia jest pierwszy dyplom) i te moim
    zdaniem uprawniają do skorzystania z ulgi na odpłatne kształcenie w szkołach
    wyższych.

    Sama jestem ciekawa opinii grupy. Co Wy na moją interpretację?

    Magdip