eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy moge sprzedawac oprogramowanie nie zakladajac dzialalnosci gospodarczej? › Re: Czy moge sprzedawac oprogramowanie nie zakladajac dzialalnosci gospodarczej?
    From: "ss" <s...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy moge sprzedawac oprogramowanie nie zakladajac dzialalnosci
    gospodarczej?
    Date: Tue, 4 Nov 2003 12:19:47 +0100

    SP9LWH wrote:
    > Użytkownik "KK" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie musisz . Możecie spisać umowę sprzedaży

    Witam ponownie.

    1. W jakich deklaracjach nalezy uwzglednic taki przychod, majac za
    podstawe transakcji dokument umowy sprzedazy? Wystarczy tylko
    PIT-11 Inne zrodla, czy nalezy wypelnic cos wiecej.

    2. Czy takie zrodla przychodow sa akceptowane przez urzedy tylko wowczas,
    gdy maja charakter incydentalny, czy tez moga sie pojawiac czesciej. Kilka,
    kilkadziesiat, kilkaset razy w roku. Jak to wyglada wg Waszego
    doswiadczenia?

    Slawek.