eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiCzy moge sprzedawac oprogramowanie nie zakladajac dzialalnosci gospodarczej? › Re: Czy moge sprzedawac oprogramowanie nie zakladajac dzialalnosci gospodarczej?
  • Data: 2003-11-02 23:09:07
    Temat: Re: Czy moge sprzedawac oprogramowanie nie zakladajac dzialalnosci gospodarczej?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 3 Nov 2003, SP9LWH wrote:

    >+ Użytkownik "KK" <k...@i...pl> [...]
    >+ > podatnikiem i obywatelem... dostałem kase i chciałbym się podzielić... no
    >+ > ale te 1000zł bo aby suma nie była niebanalna, to co musze zakłądac
    >+ > działalnosc itd?
    >+
    >+ Nie musisz . Możecie spisać umowę sprzedaży

    A możesz tak konkretnie wskazać pozycję w art. 10 UoPDoOF,
    do której będzie się stosowała owa transakcja ?
    Bo co do VAT, to pytaniem będzie czy US może *udowodnić*
    że program powstał na zamówienie :) (wyrok SN jest, i choć
    precedensu u nas nie ma - to swoją "wagę" ma). No ale
    z VATu domyślnie jest ostatnio "zw", na szczęscie (w oma-
    wianym przypadku, bo różnie z tym "szczęsciem" może być).

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)