  • Data: 2002-10-15 07:40:36
    Temat: Re: Czy moge prowadzic ksiegi????
    Od: "Krzysiek" <k...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławomir Malibo" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aoev43$a2l$1@sunsite.icm.edu.pl...

    > Nieprawda. Kłania się Ustawa o Doradztwie podatkowym.
    > Pozdrawiam.

    A mnie się wydaje tak. Wpisujesz do EDG np. "Komputerowe rejestrowanie
    dowodów księgowych". Zgłasza się do Ciebie "ryczałtowiec" czy ktoś z KPiR i
    Ty rejestrujesz mu wszystkie dokumenty sporządzasz deklaracje itp. ale to on
    się podpisuje pod dokumentami. Oczywiście pełnych Ksią tak jie
    poprowadzisz. Widzisz w tym jakąś niezgodność z Ustawą o której wspomniałeś.
    Mnie się wydaje że nie tylko nie trzeba być DP ale nawen nie potrzeba mieć
    certyfikatu na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych. Natomiast wybór jak
    zawsze należy do klienta.

    Pozdrawiam,
    --
    KS