  • Data: 2010-10-16 19:33:47
    Temat: Re: Czy jest tu obowiązek podatkowy?
    Od: "PapaSmurf" <łofczy.bober@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "witek" napisał:

    > czyli w d... byłeś i g... widziałeś.
    > po za trzema stanami, w pozostałych sa albo podatki stanowe albo lokalne i
    > razem zwykle wynoszą więcej niż 5%. Wiec albo jadłeś tylko gotowane
    > ziemniaki i jajecznice na sniadanie , bo zwykle na zywnosc podatek jest
    > rzeczywiscie niski, albo tylko ci się śni i czas się obudzić.

    widzę że czytasz coś międzywierszami a nie to co ja piszę:O)
    w jednych stanach jest mniej nisz 5% w innych wiecej, ale nigdzie nie ma
    więcej jak 10, a co dopiero do naszych 22%:O)
    natomiast widzę że to ty jednak kupe widziałęś, bo podatki stanowe,
    federalne i lokalne są w każdym stanie, ale tak jak z odpowiednikiem vatu,
    to są grosze, a u nas zus50%, wat prawie 30%, akcyzy i różne ukryte podatki
    h** go wie, zresztą rudy cuda obiecał a nos mu urus to na pewno te podatki
    jeszcze urosną i nie ma się co podniecać że spadną, to polsza a nie ameryka,
    to znaczy teraz druga irlandia:O)