  • Data: 2010-10-15 16:56:39
    Temat: Re: Czy jest tu obowiązek podatkowy?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/15/2010 11:25 AM, PapaSmurf wrote:

    > pszeciesz pisałem że w usa:O) w jednym stanie płaciłem 5%, w innym 3% a w
    > innym 0%!:O)
    > a płaciłem za fszystkie kupowane towary, nie tylko spożyfcze:O)

    czyli w d... byłeś i g... widziałeś.
    po za trzema stanami, w pozostałych sa albo podatki stanowe albo lokalne
    i razem zwykle wynoszą więcej niż 5%. Wiec albo jadłeś tylko gotowane
    ziemniaki i jajecznice na sniadanie , bo zwykle na zywnosc podatek jest
    rzeczywiscie niski, albo tylko ci się śni i czas się obudzić.

    > jednak tam nie, to tylko u nas, tylko tu nas tak kroją:O(

    j.w.