  • Data: 2004-07-15 09:33:51
    Temat: Re: Czy jest sens wystawiać fakturę VAT na kwotę 0 zł ?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > U operatorów komórkowych jest to działanie typowe - praktycznie
    > *wszystkim* dają telefon za złotówkę a potem zarabiają na połączeniach i
    > na pewno tak kalkulują,żeby wyjść na swoje. A tu mamy przypadek, że dla
    > wszystkich klientów usługa kosztuje 100 zł a mamy jednego klienta który
    > płaci 2 zł bez żadnego uzasadnienia ekonomicznego.

    To nie jest tak. Przecież bardzo często cena usługi uzależniona jest od wielu
    czynników i w związku z tym jest różna dla różnych klientów. Indywidualne
    ustalenie ceny występuje w bardzo wielu branżach i zawsze w takich przypadkach
    usankcjonowane jest w umowach jakie firmy-usługodawcy spisują ze swoimi
    klientami-usługobiorcami.

    Poza tym widać, że jesteś zwolennikiem daleko posunietego interwencjonizmu :)

    Pozdrawiam,
    MaciejK