  • Data: 2003-09-16 12:58:21
    Temat: Re: Czy fakture za srodek trawaly wpisac do KPiR?
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak. Zerojedynkowiec...

    Nie wiem czy mnie obrazasz czy nie.

    > Jak dla mnie okreslenie "zakupy" obejmuje wszystkie zakupy, i Śt i inne
    > i służące sprzedaży popdatkowanej i mieszanej a więc rejestr zakupu
    > obejmuje wszystki co zostało kupione i z czego będziemy odliczali VAT i
    > o ile da sie na jego podstawie poprawnie wypełnić deklarację VAT to
    > niczego więcej nam nie trzeba.

    No zajrzalem i...
    Jest dosc obszerny i nie ma odzielonych zakupow ST i zakupow pozostalych.
    Oczywiscie mozesz sobie trzymac wszystko w jednym rejestrze, ale chyba nie
    sumujesz zakupow pozostalych z ST tylko robisz to na oddzielnej kartce czy
    jakos tam. Jest to oczywiscie sposob, ale nie zmienia to faktu, ze w danym
    miesiacu masz dwa rejestry vat w jednej "ksiazeczce". Zakupy pozostale i
    zakupy ST.

    > Ale może jak ktos lubi to sobie zakłada osobne rejestry na wszystko.
    > Jak sie ma dużo miejsca w szafie na papierzyska to sobie mozna nawet
    > osobne rejestry dla faktur na różowym papierze i osobne dla tych na
    > białym pozakładac, byle z tego dało sie potem sklecic deklaracje VAT.

    Ech te kobiety...;-) uszczypliwe do granic mozliwosci.

    > Tak samo jak jedna jest księga podatkowa a jednak w ramach tej jednej
    > księgi dzielimi przychody i koszty na rózne grupy.

    To co innego. Jest okreslony wzor i tyle.

    > Maddy nie prowadząca nigdy w swej karierze osobnych rejestrów dla Śt i
    > osobnych dla innych zakupów, o dzieleniu na kolory nie wspominając a
    > jednak co chwila ma kontrole VATowskie i jeszcze zyje...

    I zyczymy jej dalszego owocnego zycia w szcesciu i zdrowiu.

    Adam