  • Data: 2010-02-16 12:15:28
    Temat: Re: Czy US ma prawo żądać dowolnych dokumentów?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (15.02.2010 17:03), Gotfryd Smolik news wrote:

    > ...przy czym ten koszt może mieć wymiar czasu - własnego lub
    > pracownika. Nie ma wymogu tłumaczenia "urzędowego".
    > Przedstawia się tłumaczenie i ono ma być "wiarygodne", tyle.

    Zastanawia mnie jedno - tłumacz jak tłumaczy 40 stron dziennie to jest
    superszybki. Więc jeżeli mnie poproszą w poniedziałek o tłumaczenie
    jakiejś umowy powiedzmy 200 stronicowej, to wg. normalnego tempa
    tłumaczenia - będą ją mieli za tydzień.

    Jak w praktyce to wygląda? Bo przecież kilka takich tłumaczeń i kontrola
    trwa nie kilka dni a kilka miesięcy.

    p. m.