  • Data: 2002-07-22 12:34:01
    Temat: Re: Czy US jest w stanie...
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org> szukaj wiadomości tego autora

    "Mich":

    | Chce kupic pare podzespolow na firme, ale...

    | tu nie rozumiem ? Kupić podzespoły, odliczyć vat, wpisać w koszty i
    nie
    | zainstalować ?

    Chce np. kupic twardy dysk na moja dzial. gosp., ale do domowego
    komputera. W firmowym P166MMX mam dysk 2 GB i niech tak zostanie, nowy
    dysk wyladuje w komputerze prywatnym. Chodzi o wpisanie go w koszty.
    Zdaje sobie sprawe ze to niezbyt OK wobec fiskusa, tylko - czy IM sie
    bedzie chcialo grzebac w moim kompie i patrzec jaki tam jest dysk???
    Zagadnienie troche teoretyczne, ale jestem ciekaw.

    nijou