    From: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Czy AKCYZA jest kosztem?
    Date: Thu, 18 Mar 2004 14:13:43 +0100
    Sender: m...@a...pl@host-81-190-208-85.wroclaw.mm.pl

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message
    news:c3c51o$5d0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    o/zpp1807_53.html

> [...]
    > dotyczył on danego roku) i powiem że prawie mnie przekonał, chociaz
    > bardziej "autorytetem" niz siła argumentów. :-)
    >
    > Ale troche sobie pogadałyśmy i wyszło że nie wie dlaczego tak twierdzi.
    > To jedna z tych wredynych "oczywistych" spraw ;-) ("Bo zawsze tak było"
    > i "zawsze tak robiłam więc musi byc dobrze").
    >
    > Aha... strona w końcu się ładuje, ale jak krew z nosa ;-)
    > To chyba moje łacza dziś tak chodzą ;-)
    >
    > Maddy
    >
    > --
    > *** Stosujesz sie do powyższych teorii na własną odpowiedzialność ***

    a mnie kołacze się zadanie na doradcę podatkowego, albo usługowe
    prowadzenie ksiąg (ale nie pamiętam nawet z którego roku), gdzie było
    zadanie dotyczące ustalenia podstawy opodatkowania:
    w firmie przypomniano sobie o PCC za czynność z roku ubiegłego, złożono
    zaległą deklarację i zapłacono podatek i czy to będzie KUP bieżącego roku??
    Odpowiedź była, że nie. I mnie też się tak wydaje.

    Magda