  • Data: 2004-02-27 18:29:25
    Temat: Re: Części komputerowe a DG
    Od: "Lucyna" <l...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dopóki nic nie robi - to z księgowaniem też się nic nie
    > robi. Co to znaczy "wymienić" ?

    Wyjąć część części i wstawić w ich miejsce nowe.

    > No to mi musiałby zakwestionować ;)
    > Równie dobrze mógłby zakwestionować fakt przejazdu koleją
    > I klasą ekspresu (zamiast II).

    Nie zdziwiłabym się, gdyby kwestionowali, albo kazali
    rozliczac bilety I kl. w ramach limitu na koszty reprezentacyjne :-)

    > Nie przesadzaj.
    > ESTiWNiP oraz EW i tak musisz mieć - nawet jak puste.
    > Przeżyjesz fakt iż coś wpisałaś :)

    Ale moze obejdzie się bez wpisywania do EW?
    Jesli okreslę wartość "wciąganego" do firmy starego
    zestawu na poziomie np. 900 zł? To po co wtedy EW?

    Przy okazji - czy to prawda, że najbezpieczniej jest
    "wciągnąć" do firmy (sorry, ale nie wiem jak to nazwać poprawnie)
    caly ZESTAW komputerowy, a nie tylko sam komp, bez monitora?
    I jak szczegółowo mam na takim "akcie wciągnięcia" opisać
    skład komputera? Oczywiscie wolałabym jak najmniej dokładnie,
    aby nikt się nie czepiał mojej wyceny.

    Dziekuje,

    Lou.