    From: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Co z tym zrobić ? - lewa faktura
    Date: Mon, 4 Jun 2007 17:14:19 +0200

    Użytkownik "\n" <...@...xy> napisał w wiadomości
    news:f419d4$pjo$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Nie musisz ale potem nie marudź jakby co...

    Cholerny aparat skarbowy ma te dane. Co wiecej na je w cholernych
    komputerach. Cholerne CBA powinno sie zainteresowac dlaczego _jeszcze_ nie
    mozna tego sprawdzic on-line.

    Ale pewnie dlatego, ze zrobienie tego kosztowalo by _za_malo_ i trwalo
    _zbyt_krotko_...

    > Jeśli nic innego nie potrafisz wymyślić to czemu nie...

    Jak rozumiem proponujesz fax/skan z ekspertyza (na wlasny koszt), ze
    prawdopodobienstwo falszerstwa jest male?

    sz. & Draco - byrnenski pies pasterski
    http://szomiz.republika.pl/dod/draco/